Erdal EREN

AD SOYADI
|
Erdal EREN |
ÜNVANI
|
İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü
|
TELEFON
|
(226) 814 10 48
|
E POSTA
|
erdal.eren@icisleri.gov.tr |
DOĞUM YERİ VE TARİHİ
|
KONYA 23.07.1969
|
EĞİTİM DURUMU
|
Lisans
|
YABANCI DİL
|
İngilizce (Orta)
|
BİLGİSAYAR VE KULLANIDIĞI PROGRAMLAR
|
Microsoft Office Uygulamaları
|
ÇALIŞMA HAYATI
|
- 1995 yılında İstanbul İl Özel İdaresinde İl Mahalli İdareler Kontrolörü olarak göreve başladı.
- 1998 - 2003 yılları arasında özel bir firmada yöneticilik yaptı.
- 2004 yılında yeniden İl Özel İdareinde İl Mahalli İdareler Kontrolörü olarak göreve başladı.
- 2006 - 2012 yılları arasında İstanbul İl Özel İdaresi Emlak ve İstimlak Müdürlüğü yaptı.
- 2013 - 2014 yılları arasında İstanbul Sultangazi İlçesi Belediye Başkan Yardımcılığı yaptı.
- 2014 - 2015 yılları arasında İstanbul Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığında Rehberlik ve Denetim Şube Müdürü olarak görev yaptı.
- 2015 Aralık ayında Armutlu İlçe Özel İdare Müdürlüğüne naklen atandı.
- 13.05.2016 tarihinde Yalova İl Özel İdaresi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü olarak atandı.
|
MEDENİ DURUMU
|
Evli ve 2 çocuk babası
|
İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ
- Personelin norm kadro ilke ve standartlarının uygulamasını yapmak.
- Personelin atama ve nakli ile ilgili işlemleri yürütmek, derece ve kademe ilerlemelerini yapmak.
- Boş, dolu kadro defterlerini elektronik ortamda düzenlemek ve güncelliğini takip etmek.
- Personel hareketlerine ilişkin istatistikî bilgileri kadro kütüklerindeki bilgilerle uyumlu olacak şekilde elektronik ortamda düzenlemek ve güncelliğini takip etmek.
- Personele ilişkin özlük dosyalarını mevzuata uygun olarak tanzim etmek.
- Personelin özlük haklarından kaynaklanan her türlü maaş ve benzeri ödeneklerin temini ve ilgilere yapılacak ödemelerin belgelerini E-İçişleri sistemindeki (yeni açılacak) “Bordro Modülü” üzerinde düzenlemek ve ödemeleri yapmak.
- Muhtar maaşlarına ait ödeneklerin takip ve kontrolünü yapmak.
- Personelin emeklilik işlemlerini yapmak.
- Disiplin soruşturması ve sonuçlarına ilişkin işlemleri yürütmek.
- Memurlar ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkında Kanuna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
- Performans kriterleri uyarınca; mevcut personelin performans bilgilerini E-İçişleri sistemindeki “Personel Modülü” üzerinde düzenlemek oluşturmak ve güncelliğini takip etmek.
- Personelin yıllık izinlerine ilişkin onay ve izinlerin takip işlemlerini yapmak, yıllık vekâlet planlamasını koordine etmek.
- Personelin sağlık kuruluşu ve sağlık kurulu raporlarına ilişkin işlemlerini yapmak.
- Kurum ihtiyacına göre işe alınacak memur, işçi, sözleşmeli, mevsimlik vb. tüm personelin yasalar çerçevesinde iş ve işlemlerini sonuçlandırmak.
- Olası iş kazalarının en geç iki gün içinde ilgili formlarla birlikte Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’na bağlı birimlere bildirmek.
- Her yılın ilk ayı içinde rutin olarak; iş güvenliği ve işçi sağlığı konularındaki (Pozisyon Değişikliği Sınav Komisyonu, İşçi Disiplin Kurulu, Hasar ve Zarar Tespit Komisyonu, İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı Kurulu) komisyon ve kurulları oluşturmak.
- Sendikalarla yapılacak toplu iş sözleşmesinden kaynaklanan özlük ve mali hakların uygulanmasını sağlamak.
- Sendika ilişkileri ile toplu iş sözleşmelerinin iş ve işlemlerini yürütmek.
- İş Kanunu ile Sosyal Sigortalar Kanunu kapsamındaki diğer iş ve işlemleri yapmak, geçici işçi iş ve işlemleri ile ilgili olarak vize işlemlerini yürütmek.
- Görevde yükselme ve unvan değişikliği ile ilgili mevzuatı uygulamak.
- Giyim yardımından faydalandırılacak personeli tespit etmek ve giyim yardımının yapılmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
- Harcırah Kanununa ilişkin iş ve işlemleri yapmak.
- İl dışı görevlendirmeler için, ilgili Müdürlüğün teklifi ile görev onayı alınarak tespiti yapılan personelin yolluklarının tahakkuk işlemlerini yapmak.
- Kurum personelinin birlik ve beraberliğini artırıcı sosyal faaliyetler planlamak ve yürütmek.
- Kurum çalışanlarının bilgi ve becerilerini artırmak, değişen mevzuatlar çerçevesinde eğitim seminerleri düzenlemek, ilgili kurumlar tarafından yapılacak eğitim ve seminerlere katılımın sağlanması için planlama yapmak.
- İdarenin evrak kayıt, takip ve dağıtımı ile ilgili işlemleri yürütmek.
- Sayıştay denetimi dışında kalan Bakanlık denetim birimlerinin raporlarını idare birimleri ile koordine ederek, birimlerden alınacak raporları ilgili mercie göndermek.
- Gelen evraklardan Genel Sekreterin bilgilendirilmesi gereken evraklar ile Bakanlık, Valilik ve Mahkemelerden gelen evrakları havalesi için Genel Sekreterliğe sunmak.
- Mesai saatlerinin değişmesi durumunda tüm personelleri bilgilendirmek, Bilgi İşlem Müdürlüğünden talep edilen Personel Devam Çizelgelerinin gereğini yapmak.
- Resmi Yazışma Kuralları Yönetmeliğinin uygulanmasını sağlamak.
- Etik Kurulu sekretarya hizmetlerini yapmak.
- İdare Genel Arşivini kurmak ve yönetmek.
- Birim Arşivlerinin düzenlenmesi çalışmalarını koordine etmek ve danışmanlık hizmeti vermek.
- İdareye ait resmi mühürlerin, hazırlanması, kullanılması, saklanması iş ve işlemleri yürütmek.
- Yan ödeme ve özel hizmet cetvellerinin düzenlenmek ve vize işlemlerini gerçekleştirmek.
- İdaremizde staj yapacak öğrencilerin staj iş ve işlemlerini gerçekleştirmek.
- Tüm personelin mali haklarının yasalar çerçevesinde hak sahiplerine ödemelerini yapmak.
- Kanun ve yönetmelikler çerçevesinde mal bildirimlerinin düzenli takibini sağlamak.
- İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği İç Yönetmeliğinin sağlıkla ilgili iş ve işlemleri ile iş yeri hekimliği ve birinci basamak sağlık hizmetlerini yürütmek.
- İl Özel İdaresinin arşivini düzenlemek amacıyla, genel arşiv bünyesinde kendi birim arşivini düzenlemek, Devlet Arşiv Hizmet Yönetmeliği gereğince bu arşivde ayrıştırılacak dokümanları muhafaza etmek, bunların dışında kalanları imha etmek veya değerlendirmek.
- İdaremiz sorumluluğunda olan tesis ve konutların (lojmanlar dâhil) güvenliğini sağlamak.
- İdare sivil savunma hizmetlerini diğer kuruluşlarla koordineli yürütmek.
- Yalova İl Özel İdaresi İç Kontrol Eylem Planı çerçevesinde Kurul sekretarya hizmetlerini yerine getirmek.
- İdaremiz birimlerinin görev tanımlarını güncel tutmak ve duyurmak.
- Halkla ilişkiler konusunda idare personeline yönelik eğitim programları planlamak.
- İl Özel İdaresi Kanununun 65 inci maddesi ve ilgili Yönetmelik hükümlerinde belirtilen, insan sağlığı ile ilgili hizmetlerden il özel idaresine ilişkin kısımları yürütmek.
- Gıda ile uğraşan personelin 6 ayda bir portör muayenelerini yaptırmak ve denetlemek.
- Harcama Yetkilisi olarak birimlerine ait taşınır malların yönetimini ve kayıtlarının Taşınır Mal Yönetmeliğine uygun olarak E- İçişleri sistemi üzerinde tutulmasını sağlamak.
- Müdürlüğün faaliyetleri ile ilgili sıralı amirler tarafından talep edilen faaliyet raporlarını hazırlamak ve bağlı olduğu Genel Sekreter Yardımcısına sunmak.
- Genel Sekreterlikçe verilecek benzer görevleri yapmak.