• e-icisleri
  • e-bordro
  • Anasayfa
  • Kurumsal Yapı
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı (İdari)
    • Genel Sekreter Yardımcısı (Teknik)
    • Birim Müdürlükleri
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müd.
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müd.
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müd.
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
  • Kurumsal Kimlik
    • Vizyonumuz
    • Misyonumuz
    • İlkelerimiz
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Başkan Vekili
    • Meclis Katip Üyeleri
    • İhtisas Komisyonları
    • Meclis Üyeleri
    • Meclis Kararları
      • 2018 Yılı Meclis Kararları
      • 2017 Yılı Meclis Kararları
      • 2016 Yılı Meclis Kararları
      • 2015 Yılı Meclis Kararları
      • 2014 Yılı Meclis Kararları
    • Meclis Gündemi
      • 2018 Yılı Meclis Gündemi
      • 2017 Yılı Meclis Gündemi
      • 2016 Yılı Meclis Gündemi
      • 2015 Yılı Meclis Gündemi
      • 2014 Yılı Meclis Gündemi
    • Tutanak Özetleri
      • 2018 Yılı Tutanak Özetleri
      • 2017 Yılı Tutanak Özetleri
      • 2016 Yılı Tutanak Özetleri
      • 2015 Yılı Tutanak Özetleri
      • 2014 Yılı Tutanak Özetleri
    • Komisyon Raporları
      • 2018 Yılı Komisyon Raporları
      • 2017 Yılı Komisyon Raporları
      • 2016 Yılı Komisyon Raporları
      • 2015 Yılı Komisyon Raporları
      • 2014 Yılı Komisyon Raporları
  • İl Encümeni
    • Encümen Başkanı
    • Encümen Üyeleri
    • Encümen Kararları
      • 2018 Yılı Encümen Kararları
      • 2017 Yılı Encümen Kararları
      • 2016 Yılı Encümen Kararları
      • 2015 Yılı Encümen Kararları
      • 2014 Yılı Encümen Kararları
  • Hizmet Standartları
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müd.
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müd.
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müd.
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müd.
  • Köydes
    • Köydes Hakkında
    • Tahsisat Komisyon Kararı
    • 2017 Yılı Köydes Projeleri
    • 2017 Yılı Yapılacak İşler
    • 2017 Yılı Ödenek Takibi
    • Köydes Görselleri
  • Mevzuat
    • Yasal Dayanak
    • Kanunlar ve Tüzükler
    • Yonetmelikler
    • Yönergeler
  • İlimiz
    • Yalovanın Tarihçesi
    • Coğrafi Konumu
    • Nüfus Durumu
    • İlin İdari Yapısı
    • Sosyo - Kültürel Yapı
  • İletişim
 

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü

A- A+
Erdal EREN
 
AD SOYADI
Erdal EREN
ÜNVANI
İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü
TELEFON
(226) 814 10 48
E POSTA
erdal.eren@icisleri.gov.tr
DOĞUM YERİ VE  TARİHİ
KONYA 23.07.1969
EĞİTİM DURUMU 
Lisans
YABANCI DİL
İngilizce (Orta)
BİLGİSAYAR VE KULLANIDIĞI PROGRAMLAR
Microsoft Office Uygulamaları
ÇALIŞMA HAYATI 
  • 1995 yılında İstanbul İl Özel İdaresinde İl Mahalli İdareler Kontrolörü olarak göreve başladı.
  • 1998 - 2003 yılları arasında özel bir firmada yöneticilik yaptı.
  • 2004 yılında yeniden İl Özel İdareinde İl Mahalli İdareler Kontrolörü olarak göreve başladı.
  • 2006 - 2012 yılları arasında İstanbul İl Özel İdaresi Emlak ve İstimlak Müdürlüğü yaptı.
  • 2013 - 2014 yılları arasında İstanbul Sultangazi İlçesi Belediye Başkan Yardımcılığı yaptı.
  • 2014 - 2015 yılları arasında İstanbul Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığında Rehberlik ve Denetim Şube Müdürü olarak görev yaptı.
  • 2015 Aralık ayında Armutlu İlçe Özel İdare Müdürlüğüne naklen atandı.
  • 13.05.2016 tarihinde Yalova İl Özel İdaresi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü olarak atandı.
MEDENİ DURUMU
Evli ve 2 çocuk babası
 
İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ
  1. Personelin norm kadro ilke ve standartlarının uygulamasını yapmak.
  2. Personelin atama ve nakli ile ilgili işlemleri yürütmek, derece ve kademe ilerlemelerini yapmak.
  3. Boş, dolu kadro defterlerini elektronik ortamda düzenlemek ve güncelliğini takip etmek.
  4. Personel hareketlerine ilişkin istatistikî bilgileri kadro kütüklerindeki bilgilerle uyumlu olacak şekilde elektronik ortamda düzenlemek ve güncelliğini takip etmek.
  5. Personele ilişkin özlük dosyalarını mevzuata uygun olarak tanzim etmek.
  6. Personelin özlük haklarından kaynaklanan her türlü maaş ve benzeri ödeneklerin temini ve ilgilere yapılacak ödemelerin belgelerini E-İçişleri sistemindeki (yeni açılacak) “Bordro Modülü”  üzerinde düzenlemek ve ödemeleri yapmak.
  7. Muhtar maaşlarına ait ödeneklerin takip ve kontrolünü yapmak.
  8. Personelin emeklilik işlemlerini yapmak.
  9. Disiplin soruşturması ve sonuçlarına ilişkin işlemleri yürütmek.
  10. Memurlar ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkında Kanuna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
  11. Performans kriterleri uyarınca; mevcut personelin performans bilgilerini E-İçişleri sistemindeki  “Personel Modülü”  üzerinde düzenlemek oluşturmak ve güncelliğini takip etmek.
  12. Personelin yıllık izinlerine ilişkin onay ve izinlerin takip işlemlerini yapmak, yıllık vekâlet planlamasını koordine etmek.
  13. Personelin sağlık kuruluşu ve sağlık kurulu raporlarına ilişkin işlemlerini yapmak.
  14. Kurum ihtiyacına göre işe alınacak memur, işçi, sözleşmeli, mevsimlik vb. tüm personelin yasalar çerçevesinde iş ve işlemlerini sonuçlandırmak.
  15. Olası iş kazalarının en geç iki gün içinde ilgili formlarla birlikte Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’na bağlı birimlere bildirmek.
  16. Her yılın ilk ayı içinde rutin olarak; iş güvenliği ve işçi sağlığı konularındaki (Pozisyon Değişikliği Sınav Komisyonu, İşçi Disiplin Kurulu, Hasar ve Zarar Tespit Komisyonu, İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı Kurulu) komisyon ve kurulları oluşturmak.
  17. Sendikalarla yapılacak toplu iş sözleşmesinden kaynaklanan özlük ve mali hakların uygulanmasını sağlamak.
  18. Sendika ilişkileri ile toplu iş sözleşmelerinin iş ve işlemlerini yürütmek.
  19. İş Kanunu ile Sosyal Sigortalar Kanunu kapsamındaki diğer iş ve işlemleri yapmak, geçici işçi iş ve işlemleri ile ilgili olarak vize işlemlerini yürütmek.
  20. Görevde yükselme ve unvan değişikliği ile ilgili mevzuatı uygulamak.
  21. Giyim yardımından faydalandırılacak personeli tespit etmek ve giyim yardımının yapılmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
  22. Harcırah Kanununa ilişkin iş ve işlemleri yapmak.
  23. İl dışı görevlendirmeler için, ilgili Müdürlüğün teklifi ile görev onayı alınarak tespiti yapılan personelin yolluklarının tahakkuk işlemlerini yapmak.
  24. Kurum personelinin birlik ve beraberliğini artırıcı sosyal faaliyetler planlamak ve yürütmek.
  25. Kurum çalışanlarının bilgi ve becerilerini artırmak, değişen mevzuatlar çerçevesinde eğitim seminerleri düzenlemek, ilgili kurumlar tarafından yapılacak eğitim ve seminerlere katılımın sağlanması için planlama yapmak.
  26. İdarenin evrak kayıt, takip ve dağıtımı ile ilgili işlemleri yürütmek.
  27. Sayıştay denetimi dışında kalan Bakanlık denetim birimlerinin raporlarını idare birimleri ile koordine ederek, birimlerden alınacak raporları ilgili mercie göndermek.
  28. Gelen evraklardan Genel Sekreterin bilgilendirilmesi gereken evraklar ile Bakanlık, Valilik ve Mahkemelerden gelen evrakları havalesi için Genel Sekreterliğe sunmak.
  29. Mesai saatlerinin değişmesi durumunda tüm personelleri bilgilendirmek, Bilgi İşlem Müdürlüğünden talep edilen Personel Devam Çizelgelerinin gereğini yapmak.
  30. Resmi Yazışma Kuralları Yönetmeliğinin uygulanmasını sağlamak.
  31. Etik Kurulu sekretarya hizmetlerini yapmak.
  32. İdare Genel Arşivini kurmak ve yönetmek.
  33. Birim Arşivlerinin düzenlenmesi çalışmalarını koordine etmek ve danışmanlık hizmeti vermek.
  34. İdareye ait resmi mühürlerin, hazırlanması, kullanılması, saklanması iş ve işlemleri yürütmek.
  35. Yan ödeme ve özel hizmet cetvellerinin düzenlenmek ve vize işlemlerini gerçekleştirmek.
  36. İdaremizde staj yapacak öğrencilerin staj iş ve işlemlerini gerçekleştirmek.
  37. Tüm personelin mali haklarının yasalar çerçevesinde hak sahiplerine ödemelerini yapmak.
  38. Kanun ve yönetmelikler çerçevesinde mal bildirimlerinin düzenli takibini sağlamak.
  39. İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği İç Yönetmeliğinin sağlıkla ilgili iş ve işlemleri ile iş yeri hekimliği ve birinci basamak sağlık hizmetlerini yürütmek.
  40. İl Özel İdaresinin arşivini düzenlemek amacıyla, genel arşiv bünyesinde kendi birim arşivini düzenlemek, Devlet Arşiv Hizmet Yönetmeliği gereğince bu arşivde ayrıştırılacak dokümanları muhafaza etmek, bunların dışında kalanları imha etmek veya değerlendirmek.
  41. İdaremiz sorumluluğunda olan tesis ve konutların (lojmanlar dâhil) güvenliğini sağlamak.
  42. İdare sivil savunma hizmetlerini diğer kuruluşlarla koordineli yürütmek.
  43. Yalova İl Özel İdaresi İç Kontrol Eylem Planı çerçevesinde Kurul sekretarya hizmetlerini yerine getirmek.
  44. İdaremiz birimlerinin görev tanımlarını güncel tutmak ve duyurmak.
  45. Halkla ilişkiler konusunda idare personeline yönelik eğitim programları planlamak.
  46. İl Özel İdaresi Kanununun 65 inci maddesi ve ilgili Yönetmelik hükümlerinde belirtilen, insan sağlığı ile ilgili hizmetlerden il özel idaresine ilişkin kısımları yürütmek.
  47. Gıda ile uğraşan personelin 6 ayda bir portör muayenelerini yaptırmak ve denetlemek.
  48. Harcama Yetkilisi olarak birimlerine ait taşınır malların yönetimini ve kayıtlarının Taşınır Mal Yönetmeliğine uygun olarak E- İçişleri sistemi üzerinde tutulmasını sağlamak.
  49. Müdürlüğün faaliyetleri ile ilgili sıralı amirler tarafından talep edilen faaliyet raporlarını hazırlamak ve bağlı olduğu Genel Sekreter Yardımcısına sunmak.
  50. Genel Sekreterlikçe verilecek benzer görevleri yapmak.
Müdürlükler > İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü    - 20 Mayıs 2016 Cuma   Yazdır
Bu içeriği paylaş
  • Stratejik Pllan
  • Faaliyet Raporu
  • Bütçe
  • Performans Programı
  • Yasal Dayanak
  • Kanunlar ve Tüzükler
  • Yönetmelikler
  • Yönergeler
  • e - Türkiye
  • e - Randevu
  • Başbakanlık Bilgi Edinme
  • İçişleri Bakanlığı Bilgi Edinme
  • Güvenli İnternet
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Resmi Kurumlar
  • İletişim
       

YALOVA İL ÖZEL İDARESİ
Adnan Menderes Mahallesi Şehit Ömer Faydalı Caddesi Telefon: (0226) 814 10 48 - Santral
77ilozelidare@icisleri.gov.tr